Sklik chystá dynamický retargeting

Jde vidět, že se Sklik snaží dohnat Adowords. Čeká je ještě dlouhá cesta, ale další vlaštovka se již chystá a to konkrétně dynamický retargeting. Je to logický krok, hlavně když mají možnost to napojit na zboží.cz, tak jak to má Adwords možnost napojit na Google nákupy.

Snad se toho dočkáme dřív, než na konci roku. Do té doby si pořádně otestujete jak dynamický retargeting funguje v Adwords.

Osobně se mi líbí, že jde jejich vývoj stále dopředu, ale stejně si nemůžu odpustit, že mi v jejich administraci chybí spousta věcí, které v AW beru jako základ. Už jenom samotná editace reklamního inzerátu je katastrofa – člověk se musí proklikat až na úroveň sestavy, pak ještě vybrat inzerát a až potom může zeditovat reklamu…děs. Proč nejde udělat tlačítko – zobrazit všechny inzeráty? Třeba jenom na úrovni kampaně?

Ano, dá se to obejít přes export a import kampaní a pracovat s excelem, ale …. to je jako jít s kulovnicí na komára:)

Tomáš Bzirský

Jsem fanoušek Googlu, ikdyž ho podvádím s iPhonem. Dělám do online marketingu. Klikání, nějaká čísla, sem tam něco postnu nebo pošlu pohlednici. Aktuálně makám pro Rohlik.cz, kde pečeme něco velkého a neskutečného!

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge