Marketing festival a Adwords
Včera a dnes (22. 11. – 23. 11.) probíhá v Brně Marketing festival, na kterém bohužel nejsem, což mě hooodně mrzí, když čtu ty twitter statusy. Určitě o tom bude hodně napsáno, ale já bych se zaměřil na 2 přednášky, které jsou online a které se vztahují k PPC tématu.
Moji prezentaci o výkonnostním marketingu si můžete stáhnout https://t.co/3bsBU42Voe a brzy publikuji doplňující článek na perf.cz #mktfest
— Jan Zdarsa (@janzdarsa) November 22, 2013
Prezentace z #mktfest k dispozici na https://t.co/yIVS182L2Q A díky za všechny ohlasy! Bylo to krásné. Selský rozum je můj nový buzzword 🙂
— Petra Brodilova (@zbrody) November 23, 2013
Obě přednášky se zaměřili na různá místa v Adwords. @zbrody alis Petra Brodilová mluvila o optimalizaci, kterou ukázala na reálném účtu. Používáte report Největší změny? Ne? Tak byste měli začít. Najdete ho na úrovni kampaní – > dimenze. Získáte z něho spoustu zajímavých informací.
Honza Zdarsa @janzdarsa mluvil o display reklamě, segmentaci, remarketingu.
Zajímvou přednášku měl i Pavel Jašek, který dal dohromady všechny materiály, které jsou důležité pro GA – segmenty, kohorty, clv atd. na svůj web.
Děkuji všem za vřelá slova a tweety o mé přednášce o pomezí webové analytiky a byznys dat. Materiály jsou na http://t.co/Em1kmbHpS6 #mktfest
— pavel jašek (@paveljasek) November 23, 2013
Podle ohlasů tato akce opravdu stále za to, postupně sem přidám odkazy na další vyjádření.
První zhodnocení napsal Jan Kadlec http://www.jankadlec.cz/notes/marketing-festival-2013-den-prvni/
Větrovka zase udělala rozhovor s Phil Pearce – http://vetrovka.cz/phil-pearce-v-google-analytics-potrebuju-videt-zisk
Ondřej Sláma – Rok s Youtube videoreklamou – http://www.inborn.cz/1298/rok-s-youtube-videoreklamou
Nezjazímavější tweety z #mktfestu od Tomáš Míka – http://tomasmika.cz/blog/nejlepsi-tweety-z-marketing-festivalu/
Zdeněk Hejl napsal své pocity z festivalu – http://www.portiscio.net/co-se-mi-ne-libilo-na-marketing-festivalu-2013
Děkuji za zmínku. Přednáška Jana Zdarsy bohužel příliš pozitivního ohlasu nevzbudila, ale svou kvalitu měla také. Vystupovat po Shepardovi není zrovna nejlehčí 🙂
Vím, sledoval jsem twitter, ale zase segmentace do AW patří a je jeho důležitou součástí. Osobně si myslím, že tomu Honza hodně rozumí, bohužel je toto téma zajímavé jenom pro pár lidí.
Díky za odkaz.
Co se týče té přednášky Jana Zdarsy – tak ne že by byla úplně špatná, ale přišla mi taková chaotická. Teď když se dívám na ty slajdy, tak je to trochu pochopitelnější, ale naživo to nebylo to pravé ořechové.
Tak on hlavně slíbil, že to rozšíří o další věci na svém webu, tak uvidíme. Jinak je k tomu další povídání od Matěje Nováka – http://www.doublesense.cz/clanky/rtb-vs-adwords-2