Brand kampaň Moje srdcovka

Pustili jsme v Zásilkovna velkou brandovou kampaň!

Příprava trvala cca 3/4 roku. Na začátku byl velký uživatelský výzkum ve spolupráci s Behavio, na kterém pracovalo 5 týmů.

Získali jsme spoustu dat, informací a hlavně podnětů k přemýšlení…do konce roku jsme hodně věcí zpracovali, ale pořád nám vrtalo hlavou, jak výzkum co nejlíp vytěžit. V komentářích hodně rezonovalo, že jsme při výběru dopravce jednička, jasná volba, apod… a teď jen přijít na to, jak tyhle insighty využít v komunikaci! O výzkumu jsem psal tady E-commerce výzkum.

Začátkem roku jsme si sedli s naší kreativní agenturou Socialpark, která přinesla několik konceptů až jsme se doiterovali k finální podobě.

Minulý měsíc jsme začali připravovat klíčové video a vizuály. Byla to jízda:)

Kampaň měl na starosti Jan Vítek za podpory Barbora PerglováJana Sušňová a grafického týmu Jitka Vojtěchová (Šimonová). ❤️

Video vypadalo skvěle, ale je to ten správný směr? Odpovědi jsme opět hledali v datech – znova jsme využili zkušeností Behavio a jejich Ad Testingu, kde jsme získali skvělé výsledky…

Spuštění nic nebránilo, ale videem to teprve začíná, máte se na co těšit:)

Posuďte sami – Zásilkovna. Moje srdcovka.

Tomáš Bzirský

Přes 14+ let dělám online marketingu, Business development v e-commerce. Baví mě crypto a nové technologie.

You may also like...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *