Callout Extensions
Callout Extensions je novinka, která umožňuje přidat do reklamních inzerátů ve vyhledávání dodatečné informace o vašem podnikání, něco speciálního. Tuto novinku představil Jindřich Benko s Janem Bednářem na Google Summitu.
Toto rozšíření se zobrazuje mezi hlavním inzerátem a informacemi o G+ stránce. Nevýhodou je, že se na ně nedá klikat, ale opět je to rozšíření, které zabere nějaké místo, takže potencionálního zákazníka určitě zaujme. Do calloutu můžete dát maximálně 25 znaků a může být jich maximálně 6.
Nastavení najdete pod záložkou Labs, kterou si musíte aktivovat a pak jenom dané rozšíření přidáte. Toto rozšíření můžete mít jak na úrovni účtu, tak i na úrovni reklamní sestavy.
Update:
Robert je k nové fíčuře trochu skeptický – http://www.ppcnovinky.cz/beta-adwords-rozsireni-o-vyzvu-testovano-v-cr/ a nejenom Robert…
Inzerát, URL, telefon, info z G+, adresa, čtyři sitelinky, naboostovaný, a k tomu ještě "rozšíření o výzvu". Uff 🙂
http://t.co/e9CbEsVclZ
— Jirka Chomát (@JirkaCh) June 26, 2014
Markéta ji zase vidí víc než pozitivně – http://markeeting.cz/nove-rozsireni-o-vyzvu-dava-100-smysl/
Já se přikláním na stranu Markéty, vidím v tom víc výhod, než nevýhod.
Ahoj, nemůžu nikde najít návod na aktivaci záložky labs a tak nemůžu vyzkoušet callout extensions, můžeš mě prosím na něco odkázat nebo poradit.
Děkuju moc
Liborr
Ahoj,
on to bude Google pouštět postupně, takže budeš muset ještě chvilku vydržet.
Tak a je to už oficiálně venku, takže si to může vyzkoušet každý. Makejte!:)