Přejdi na obsah

Tomáš Bzirský – Nejen o marketingu

Cestou necestou internetem

Menu
  • Marketingová konzultace
  • Kontakt
  • Perplexity Pro zdarma?
  • Máte Bitcoin a nechcete ho prodat?
Menu

Udělejte si PPC audit

Zveřejněno v 19.7.201318.9.2013 od Tomáš Bzirský

Čas jsou peníze, takže je zbytečné s ním mrhat, ale o své podnikání se musíte starat. Přinášíme několik tipů, které vám ušetří čas a zároveň vám pomohou udržet vaše PPC kampaně v dobré kondici.

Tento PPC audit zabere +- 10 minut, ale pomůže vám odhalit spoustu „problémů“.

1) Nečekám moc dlouho se zastavením klíčových slov, které nefungují?
Nastavte si priority, podle kterých budete určovat maximální částku, kterou jste ochotni za konverzi zaplatit a podle toho si odflitrujte klíčová slova.
V článku, ze kterého čerpáme jsou tyto hodnoty nastaveny následovně.

  • 0 Conversions and >4x CPA goal spend
  • 1 Conversion and >3x CPA goal
  • 2 Conversions and >2x CPA goal
  • 3 Conversions and >1.5x CPA goal
  • 4+ Conversions and >1.2x CPA goal

Klíčová slova si jednoduše zobrazíte přes filtry.

2) Zastavil jsem klíčová slova, která fungovala?
Někdy se stane, že zastavíte klíčová slova, ale pak je zapomenete znovu aktivovat.

3) Je můj rozpočet optimální?
Upravte rozpočty podle minulých dat, kdy přidejte tam, kde to fungovalo a uberte na místech, kde ne.

4) Máte zamítnuté reklamy?
Rychlou kontrolou, hlavně při vytváření nových kampaní, zjistíte stavy a případně je pošlete ke schválení. Nejčastějším problém jsou špatné URL, neověřitelná cena apod.

5) Mám PLA nastaveno správně?
Otevřete si Merchant Center a zkontrolujte napárování, případně čekají položky, které se importovali.

6) Nemám v účtu nerelevantní klíčová slova?
Seřaďte si klíčová slova podle impresí a zhodnoťte relevanci klíčových slov. Případně je můžete hodnotit podle kliknutí nebo CPA.

7) Používám správné URL?
Stáhněte si data (bude souviset i s bodem 8) a zkontrolujte si URL a sem tam nějakou otestujte, jestli směřuje správně.

8) Nemám chyby v inzerátech?
Velice jednoduchá vychytávka. Stáhněte si inzeráty do excelu a následně si je překopírujte do Wordu, pokud máte zapnutou kontrolu pravopisu, tak se vám chyby v inzerátech podtrhnou a pak to stačí jenom dohledat v účtu. Jednoduché, že?

9) Jsou kampaně správně zacíleny?
Cílení je důležité, hlavně pokud cílíte na různá města (např. podle provozovny) a pak na celou ČR. Zbytečně neutrácejte v kampaních, které nemají správné zacílení.

Zdroj včetně hlubšího popisu a obrázků (v angličtině): http://www.ppchero.com/save-time-with-the-ten-minute-ppc-audit. Přeloženo a upraveno pro 999.cz

Navigace pro příspěvek

← Google Adwords Scripty – Skóre kvality
Google Adwords a Google Webmaster Tools →

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Datový roaming
  • Na čem teď aktuálně pracuju #2
  • Na čem teď aktuálně pracuju #1
  • Airalo boostlo tarify a přidalo neomezená data
  • Automatizované hlídání PPC rozpočtů: YTD přehled

Reklama

Rubriky

  • Analytika
  • Audit
  • Cestování
    • Afrika
    • Amerika
    • Asie
    • Evropa
    • Karibik
  • E-shopy
  • Kryptoměny
  • Marketing
  • Nástroje
  • Novinky
  • Ostatní
    • Nezařazené
  • PPC
  • Tag Manager

adwords ai analytika aplikace audiokniha bitcoin branding cestování google google summit gtm heureka hogan Japonsko kahou nosatý kambodza kniha konference Kryptoměny marketing notebooklm novinky nástroje oceán památky portugalsko ppc příroda redbull remarketing retargeting revolut singapure sintra sklik skóre kvality Spánek tag manager testy thor twitter Udawalawa události zanzibar zasilkovna

  • Datový roaming
  • Na čem teď aktuálně pracuju #2
  • Na čem teď aktuálně pracuju #1
  • Airalo boostlo tarify a přidalo neomezená data
  • Automatizované hlídání PPC rozpočtů: YTD přehled

Reklama

Twitter
Instagram
Linkedin
© 2025 Tomáš Bzirský – Nejen o marketingu | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme