Přechod na Universal Analytics

Universal Analytics nabízejí mnoho nových funkcí, než staré Analytics a Google konečně přišel s Upgrade centrem, které vám pomůže s přechodem ze starých na nové Analytics. Ne ve všech účtech tuto migraci můžete vidět (osobně ji vidím u 5 z 20 účtů), ale nebojte se, ono to přijde.

Proč přejít? Jednak budete moct jednodušeji používat Google Tag Manager a např jeho Auto Event Tracking.

Postup migrace najdete na http://analytics.blogspot.cz/2013/10/an-easy-way-to-upgrade-to-universal_23.html. Pokud nejste fanoušky angličtiny, tak to výborně popsali kluci z optimics.cz – http://www.optimics.cz/c/prechod-na-universal-analytics

Ale má to pár háčků…

  1. Pokud v GA používáte remarketingové listy, tak UA je ještě neumí
  2. Pokud nepoužíváte auto-tagging, tak přijdete o report klíčových slov. Auto-tagging je pouze pro Adwords, takže budete muset do ostatních PPC přidávat parametr Term.

Další háčky najdete v článcích výše.

Tomáš Bzirský

Jsem fanoušek Googlu, ikdyž ho podvádím s iPhonem. Dělám do online marketingu. Klikání, nějaká čísla, sem tam něco postnu nebo pošlu pohlednici. Aktuálně makám pro Rohlik.cz, kde pečeme něco velkého a neskutečného!

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge