Přechod na Universal Analytics
Universal Analytics nabízejí mnoho nových funkcí, než staré Analytics a Google konečně přišel s Upgrade centrem, které vám pomůže s přechodem ze starých na nové Analytics. Ne ve všech účtech tuto migraci můžete vidět (osobně ji vidím u 5 z 20 účtů), ale nebojte se, ono to přijde.
Proč přejít? Jednak budete moct jednodušeji používat Google Tag Manager a např jeho Auto Event Tracking.
Postup migrace najdete na http://analytics.blogspot.cz/2013/10/an-easy-way-to-upgrade-to-universal_23.html. Pokud nejste fanoušky angličtiny, tak to výborně popsali kluci z optimics.cz – http://www.optimics.cz/c/prechod-na-universal-analytics
Ale má to pár háčků…
- Pokud v GA používáte remarketingové listy, tak UA je ještě neumí
- Pokud nepoužíváte auto-tagging, tak přijdete o report klíčových slov. Auto-tagging je pouze pro Adwords, takže budete muset do ostatních PPC přidávat parametr Term.
Další háčky najdete v článcích výše.