Rich Media Formát v google Adwords

Google Adwords umožnil svým uživatelům používat Rich Media formát – interaktivní reklamy, které lze použít pouze v obsahové síti.

Interaktivní reklama Adwords

.Hlavní formáty interaktivních reklam:

  • Reklamy v okně Lightbox: Reklamy v okně Lightbox přemění běžnou grafickou reklamu na velké plátno. Na tom se zobrazí prostředí vstupní stránky, takže se zákazníci přímo v reklamě můžou podívat třeba na vaše videa nebo katalogy.
  • Reklamy spouštěné najetím myší: Reklamy spouštěné najetím myší začnou přehrávat video po dvousekundové prodlevě při umístění kurzoru. Do standardní jednotky středního obdélníku vnášejí kompletní spektrum možností obrazu, zvuku a pohybu videa.

Interaktivní reklama adwords

Můžete použít několik formátů včetně videí na Youtube. Kompletní informace najdete v nápovědě: https://support.google.com/adwords/answer/3265312?ctx=tltp&hl=cs

Tady najdete několik ukázat, jak to může vypadat: http://www.richmediagallery.com/formats

Tomáš Bzirský

Jsem fanoušek Googlu, ikdyž ho podvádím s iPhonem. Dělám do online marketingu. Klikání, nějaká čísla, sem tam něco postnu nebo pošlu pohlednici. Aktuálně makám pro Rohlik.cz, kde pečeme něco velkého a neskutečného!

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge