Google Adwords umožnil svým uživatelům používat Rich Media formát – interaktivní reklamy, které lze použít pouze v obsahové síti.
.Hlavní formáty interaktivních reklam:
- Reklamy v okně Lightbox: Reklamy v okně Lightbox přemění běžnou grafickou reklamu na velké plátno. Na tom se zobrazí prostředí vstupní stránky, takže se zákazníci přímo v reklamě můžou podívat třeba na vaše videa nebo katalogy.
- Reklamy spouštěné najetím myší: Reklamy spouštěné najetím myší začnou přehrávat video po dvousekundové prodlevě při umístění kurzoru. Do standardní jednotky středního obdélníku vnášejí kompletní spektrum možností obrazu, zvuku a pohybu videa.
Můžete použít několik formátů včetně videí na Youtube. Kompletní informace najdete v nápovědě: https://support.google.com/adwords/answer/3265312?ctx=tltp&hl=cs
Tady najdete několik ukázat, jak to může vypadat: http://www.richmediagallery.com/formats