Rich Media Formát v google Adwords

Google Adwords umožnil svým uživatelům používat Rich Media formát – interaktivní reklamy, které lze použít pouze v obsahové síti.

Interaktivní reklama Adwords

.Hlavní formáty interaktivních reklam:

  • Reklamy v okně Lightbox: Reklamy v okně Lightbox přemění běžnou grafickou reklamu na velké plátno. Na tom se zobrazí prostředí vstupní stránky, takže se zákazníci přímo v reklamě můžou podívat třeba na vaše videa nebo katalogy.
  • Reklamy spouštěné najetím myší: Reklamy spouštěné najetím myší začnou přehrávat video po dvousekundové prodlevě při umístění kurzoru. Do standardní jednotky středního obdélníku vnášejí kompletní spektrum možností obrazu, zvuku a pohybu videa.

Interaktivní reklama adwords

Můžete použít několik formátů včetně videí na Youtube. Kompletní informace najdete v nápovědě: https://support.google.com/adwords/answer/3265312?ctx=tltp&hl=cs

Tady najdete několik ukázat, jak to může vypadat: http://www.richmediagallery.com/formats

Tomáš Bzirský

Přes 10 let dělám online marketingu, hlavně performance. Aktuálně makám pro Košík.cz. Chceš se na něco zeptat? Napiš:)

You may also like...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge