Novinky v Skliku a Google Summit
Sklik má novinky v podobě podílu zobrazení, kvality a návrhu rozpočtů. Sklik se stále drží v trendu publikací novinek, které pomáhají uživatelům a já osobně jsem za to hodně rád!
Vánoce pro PPCčkaře! V @Sklik máme: podíl zobrazení, kvalitu a návrh rozpočtu: http://t.co/1sxVYVlGkt #ppc #sklik pic.twitter.com/YqQcqgVD2V
— Jirka Chomát (@JirkaCh) June 5, 2014
Myslím, že se nemá cenu o tom moc rozepisovat, protože to už někteří udělali. Zajímalo by mě, kde Markéta na to bere ten čas???? Takže více v jejím článku – http://markeeting.cz/sklik-uvadi-skore-kvality-a-podil-zobrazeni/
Jinak, pokud jste nebyli na Google Summitu, tak Matkéta měla hodně zajímavou přednášku jak to ve Webnode dělají a jak se posunuli z punku na docela velký tým! Aneb její cesta kolem světa.
Cesta kolem sveta prave zacina #pbs14 pic.twitter.com/FVhXq1JGXO
— Tomáš Bzirský (@TomasBzirsky) June 4, 2014
Celkově byl Google Summit povedenou akcí a i místo, které Google vybral bylo zajímavé. Stará čistička v Bubenči má prostě své kouzlo.
Mluvilo se o optimalizaci, segmentaci, cílových stránkách, mohli jste vidět i nějakou tu case study.
Nejvíc se do nás pustil Honza Zdarsa se svou optimalizací 3.0. Všichni by se měli zamyslet nad svými klíčovými slovy, jejich optimalizací a hlavně negativními klíčovými slovy. Ano, začnu u sebe.
Super priklad "zbytecne optimalizace". Jestli neco, tak tohle by si mel uvedomit kazdy… #pbs14 pic.twitter.com/c5kuV455LE
— INBORN (@InbornToDigital) June 4, 2014
Snad budou přednášky brzo k dispozici, zatím se můžete podívat, co lidi o summitu napsali na twitter – http://bit.ly/googlesummit.
Update: Přednášky jsou k dispozici na youtube kanálu Pro Váš byznys. Enjoy!
Tome, to mě pobavilo 🙂 Zrovna tenhle článek se psal sám, přišlo mi to zajímavý srovnání!
Jsem ráda, že se líbila i přednáška. Byla to opravdu vydařená akce!
No a ne? Evidentně máš lepší timemanagement, než já!:)