Novinky v Google Adwords – cílení na bohaté a nové nákupy
V Googlu se pořád něco děje a stále přináší nové a nové věci. Některé novinky nejsou úplně zveřejněny a člověk na ně musí narazit. Na jednu z nich jsem narazil na blogu markeeting.cz a to v podobě cílení na „bohaté uživatele“ internetu. Zní to dobře, je to docela jednoduché na nastavení (Nastavení – oblasti – + Oblasti – rozšířené hledání a vybrat podle zvýrazněných dat).
Jednoduché, ale má to jedno ale…a to v podobě (U. S. only) viz. nápověda – https://support.google.com/adwords/answer/1722043?hl=en
Ono se to časem dostane i k nám, ale pro toho, kdo dělá US kampaně to může být zajímavé.
Zdroje:
- http://3qdigital.com/featured/household-income-targeting-adwords-yup/
- http://markeeting.cz/zacilit-v-adwords-na-bohate/
Další věc, kterou u nás nerozjedete je například Rozšíření o recenzi. Chvilku to v CZ účtech bude fungovat, ale podmínkou je, že jsou schvalovány recenze pouze v angličtině.
Google Adwords spustil nové nákupní kampaně (Nákupy – Shopping Campaigns), které ulehčí práci s produkty. Podmínkou je napojení na Merchant Center a dobrá kvalita vstupního feedu.
Zdroj: