Přejdi na obsah

Tomáš Bzirský – Nejen o marketingu

Cestou necestou internetem

Menu
  • Marketingová konzultace
  • Kontakt
  • Perplexity Pro zdarma?
  • Peněženka Ledger s akcí 10 USD v BTC
Menu

Novinky v Google Adwords – cílení na bohaté a nové nákupy

Zveřejněno v 24.2.20145.3.2014 od Tomáš Bzirský

V Googlu se pořád něco děje a stále přináší nové a nové věci. Některé novinky nejsou úplně zveřejněny a člověk na ně musí narazit. Na jednu z nich jsem narazil na blogu markeeting.cz a to v podobě cílení na „bohaté uživatele“ internetu. Zní to dobře, je to docela jednoduché na nastavení (Nastavení – oblasti – + Oblasti – rozšířené hledání a vybrat podle zvýrazněných dat).

cileni-bohati-adwords

Jednoduché, ale má to jedno ale…a to v podobě (U. S. only) viz. nápověda – https://support.google.com/adwords/answer/1722043?hl=en

bohati-us-only

Ono se to časem dostane i k nám, ale pro toho, kdo dělá US kampaně to může být zajímavé.

Zdroje:

  • http://3qdigital.com/featured/household-income-targeting-adwords-yup/
  • http://markeeting.cz/zacilit-v-adwords-na-bohate/

Další věc, kterou u nás nerozjedete je například Rozšíření o recenzi. Chvilku to v CZ účtech bude fungovat, ale podmínkou je, že jsou schvalovány recenze pouze v angličtině.

Google Adwords spustil nové nákupní kampaně (Nákupy – Shopping Campaigns), které ulehčí práci s produkty. Podmínkou je napojení na Merchant Center a dobrá kvalita vstupního feedu.

Zdroj:

  • http://adwords.blogspot.cz/2014/02/shopping-campaigns-available-globally.html
  • http://google-cz.blogspot.cz/2014/03/kampane-v-nakupech-google-jsou-nyni.html

Navigace pro příspěvek

← Hledáte řešení pro poznámky na jednom místě?
Měření konverzí v Adwords →

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Jak na AI shrnutí hodinového videa?
  • Expo 2025 🇨🇿 🇯🇵
  • Japonsko – Kyoto
  • Japonsko – Tokio
  • Máte Bitcoin a nechcete ho prodat?

Reklama

Rubriky

  • Analytika
  • Audit
  • Cestování
    • Afrika
    • Amerika
    • Asie
    • Evropa
    • Karibik
  • E-shopy
  • Kryptoměny
  • Marketing
  • Nástroje
  • Novinky
  • Ostatní
    • Nezařazené
  • PPC
  • Tag Manager

adwords ai analytika aplikace audiokniha bitcoin branding case study cestování darkweb google google summit gtm heureka Japonsko kahou nosatý kambodza kniha kolibřík konference Kryptoměny novinky nástroje oceán památky portugalsko ppc prales příroda redbull remarketing retargeting revolut safari singapure sintra sklik skóre kvality Spánek tag manager tanzanie twitter Udawalawa události zasilkovna

  • Jak na AI shrnutí hodinového videa?
  • Expo 2025 🇨🇿 🇯🇵
  • Japonsko – Kyoto
  • Japonsko – Tokio
  • Máte Bitcoin a nechcete ho prodat?

Reklama

Twitter
Instagram
Linkedin
© 2025 Tomáš Bzirský – Nejen o marketingu | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme