Novinky v Google Adwords – cílení na bohaté a nové nákupy

V Googlu se pořád něco děje a stále přináší nové a nové věci. Některé novinky nejsou úplně zveřejněny a člověk na ně musí narazit. Na jednu z nich jsem narazil na blogu markeeting.cz a to v podobě cílení na “bohaté uživatele” internetu. Zní to dobře, je to docela jednoduché na nastavení (Nastavení – oblasti – + Oblasti – rozšířené hledání a vybrat podle zvýrazněných dat).

cileni-bohati-adwords

Jednoduché, ale má to jedno ale…a to v podobě (U. S. only) viz. nápověda – https://support.google.com/adwords/answer/1722043?hl=en

bohati-us-only

Ono se to časem dostane i k nám, ale pro toho, kdo dělá US kampaně to může být zajímavé.

Zdroje:

Další věc, kterou u nás nerozjedete je například Rozšíření o recenzi. Chvilku to v CZ účtech bude fungovat, ale podmínkou je, že jsou schvalovány recenze pouze v angličtině.

Google Adwords spustil nové nákupní kampaně (Nákupy – Shopping Campaigns), které ulehčí práci s produkty. Podmínkou je napojení na Merchant Center a dobrá kvalita vstupního feedu.

Zdroj:

Tomáš Bzirský

Přes 10 let dělám online marketingu, hlavně performance. Aktuálně makám pro Košík.cz. Chceš se na něco zeptat? Napiš:)

You may also like...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge