Přejdi na obsah

Tomáš Bzirský – Nejen o marketingu

Cestou necestou internetem

Menu
  • Marketingová konzultace
  • Kontakt
  • Perplexity Pro zdarma?
  • Peněženka Ledger s akcí 10 USD v BTC
Menu

Dynamický remarketing pro služby

Zveřejněno v 16.10.201416.10.2014 od Tomáš Bzirský

Google vyslyšel volání zákazníků, kteří nemůžou použít Merchant centrum pro dynamický remarketing a přišel s novinkou – Dynamický remarketing pro služby.

Konečně dynamiku budou moci využívat i weby, které jsou zaměřeny na cestování, letenky, nemovitosti atd. Kompletní informace jsou v nápovědě – https://support.google.com/adwords/answer/6077124?hl=cs&ref_topic=6077046&rd=1

Každý obor má jiný požadavek na data, která se předávají na webu a datový feed.
Proměnné na webu vypadají dost podobně jako u Merchant centra pro produktový remarketing, takže si s tím každý programátor dokáže poradit. Pokud používáte GTM a datovou vrstvu, tak je to ještě jednodušší.

Některé parametry jsou povinné a musí se shodovat s hlavičkou v datovém feedu.

Příklad vlastních parametrů pro letenky:

var google_tag_params = {
flight_destid: „REPLACE_WITH_STRING_VALUE“,
flight_pagetype: „REPLACE_WITH_STRING_VALUE“,
flight_totalvalue: REPLACE_WITH_NUMBER_VALUE };

Kdy datový feed musí tyto pole obsahovat.

Feed nahrajete ve sdílených knihovnách -> firemní údaje.(https://support.google.com/adwords/answer/6072708?&hl=cs&authuser=0)

Omezení pro datový feed – zatím import nepodporuje xml, takže si musíte vystačit s jiným formátem – csv, xls. Drobné editace jsou řešit přímo ve firemních údajích.

Reklamy pak tvoříte podobně jako u produktového remarketingu. Jenom bannery mají omezené kreativy, ale Google se dost snaží tam přidávat nové a nové. Týden zpátky jsem nebyl schopný žádnou kreativu vybrat a dnes se mi jednu vybrat podařilo. Není úplně extra, ale na testování to postačí, než na nějakou další napasujeme bannery.

První dojmy pouze z textové reklamy – má to mnohem větší efekt, než obyč. textový remarketing (CTR je asi 3x vyšší). Uvidíme co bannery. Nevýhoda je, že si na to lidi už dost zvykli, že je to pronásleduje v podobě produktů, takže to chce zajímavou kreativu:)

Díky tomu, že nemáte samostatné Merchant center, tak informace o napárování najdete u značky remarketingu u publik. Což vám může dát i další informace, že některá data vám ve feedu chybí.

dynamicky-remarketing-sluzby

Jedno doporučení na závěr.
Přidejte i textové reklamy, protože část tohoto inventory je dostupná pouze Adwords účtům, takže se k ní jinak nedostanete.

PS: Ve všech účtech by to mělo být do konce měsíce.

Testujte, zkoušejte! Podělte se o první dojmy.

Navigace pro příspěvek

← Stáhnout tabulku
Tag Manager Beta →

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Jak na AI shrnutí hodinového videa?
  • Expo 2025 🇨🇿 🇯🇵
  • Japonsko – Kyoto
  • Japonsko – Tokio
  • Máte Bitcoin a nechcete ho prodat?

Reklama

Rubriky

  • Analytika
  • Audit
  • Cestování
    • Afrika
    • Amerika
    • Asie
    • Evropa
    • Karibik
  • E-shopy
  • Kryptoměny
  • Marketing
  • Nástroje
  • Novinky
  • Ostatní
    • Nezařazené
  • PPC
  • Tag Manager

adwords ai analytika aplikace audiokniha bitcoin branding case study cestování darkweb google google summit gtm heureka Japonsko kahou nosatý kambodza kniha kolibřík konference Kryptoměny novinky nástroje oceán památky portugalsko ppc prales příroda redbull remarketing retargeting revolut safari singapure sintra sklik skóre kvality Spánek tag manager tanzanie twitter Udawalawa události zasilkovna

  • Jak na AI shrnutí hodinového videa?
  • Expo 2025 🇨🇿 🇯🇵
  • Japonsko – Kyoto
  • Japonsko – Tokio
  • Máte Bitcoin a nechcete ho prodat?

Reklama

Twitter
Instagram
Linkedin
© 2025 Tomáš Bzirský – Nejen o marketingu | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme