Přejdi na obsah

Tomáš Bzirský – Nejen o marketingu

Cestou necestou internetem

Menu
  • Marketingová konzultace
  • Kontakt
  • Perplexity Pro zdarma?
  • Peněženka Ledger s akcí 10 USD v BTC
Menu

Jak dostat data z Adwords

Zveřejněno v 19.7.201819.7.2018 od Tomáš Bzirský

Nestačí vám přehledy v rozhraní adwords a chcete s nimi dál pracovat? Např. napočítávat jiné metriky, dělat heatmapy, připravit si data na napojení do Datastudia?
Do Google Sheets si stačí nainstalovat doplněk Google AdWords (Beta)

Odkaz na doplněk – https://chrome.google.com/webstore/detail/google-adwords-beta/njohbbpepphfnibegmdodeelebojemad?utm_source=permalink

Nápověda – https://support.google.com/adwords/answer/9000139

V nápovědě je návod, jak dostat doplněk do tabulek, jenomže při použití této cesty – doplňky -> získat doplňky, tento doplněk nejde najít, proto je dobré použít odkaz výše…

Co s tím dá dělat?

Při spuštění reportu si vyberete účet (i víc najednou), časové období, typ reportu (kampaň, sestava, reklama) a pak metriky, které vás zajímají. Osobně si myslím, že je to docela intuitivní řešení a pokud vám stačí data z Google služeb, tak nebude potřebovat ani Supermetrics, který toto rozšíření suploval.

Po přípravě dat si už s daty můžete v tabulkách hrát podle vlastní potřeby a případně si připravit tabulku pro Datastudio, pokud to nejde naklikat v Datastudiu napřímo.

Enjoy.

Navigace pro příspěvek

← Singapure
Responzivní reklamy ve vyhledávání →

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Expo 2025 🇨🇿 🇯🇵
  • Japonsko – Kyoto
  • Japonsko – Tokio
  • Máte Bitcoin a nechcete ho prodat?
  • Itinerář: Cinque Terre za 1 den vlakem

Reklama

Rubriky

  • Analytika
  • Audit
  • Cestování
    • Afrika
    • Amerika
    • Asie
    • Evropa
    • Karibik
  • E-shopy
  • Kryptoměny
  • Nástroje
  • Novinky
  • Ostatní
  • PPC
  • Tag Manager

adwords ai analytika aplikace audiokniha bitcoin branding case study cestování google google summit gtm heureka hogan Japonsko kahou nosatý kambodza kniha konference Kryptoměny novinky nástroje orangután oura ring památky portugalsko ppc redbull remarketing retargeting revolut safari singapure sintra sklik skóre kvality Spánek tag manager tanzanie testy twitter Udawalawa události zanzibar zasilkovna

  • Expo 2025 🇨🇿 🇯🇵
  • Japonsko – Kyoto
  • Japonsko – Tokio
  • Máte Bitcoin a nechcete ho prodat?
  • Itinerář: Cinque Terre za 1 den vlakem

Reklama

Twitter
Instagram
Linkedin
© 2025 Tomáš Bzirský – Nejen o marketingu | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme