Responzivní reklamy ve vyhledávání
Nedávno jsem dělal školení pro jednu agenturu a jedno z témat, které jsem řešili, byly responzivní reklamy ve vyhledávání.
Google pořád říká, že je to Beta:) Pokud nevíte o čem je řeč, tak tady je ofiko nápověda: https://support.google.com/google-ads/answer/7684791?hl=cs
Ve zkratce – můžete vytvořit x desítek kombinací pro Nadpis a popis, kdy Google bude dostavat kombinace, aby našel tu nejvhodnější.
Nevýhodou je, že pokud si nepřipnete nějaký nadpis na pozici (ideální pokud chcete vždy mít na prvním místě nadpisu něco konkrétního – např. Doprava zdarma), tak všechny texty musí dávat smysl v jakékoliv podobě. A nevýhodou je i samotné vyhodnocování nejlepšího sdělení a v některých formátech nemáte pod kontrolou kolik se daného textu zobrazí…
Někde jsem dokonce chytl informaci, že tyto reklamy mají o 15 % lepší CTR!
Jak to vypadá u mě?
Reklamy mají 2x horší CTR, než ostatní reklamy v dané sestavě. Konverzní poměr je dokonce 3x horší. Pozitivum vidím v CPC, kde se dostanu na poloviční hodnotu oproti ostatním reklamám.
Sestava má přes 90 tisíc impressí, takže to nejsou zanedbatelná čísla.
Zatím reklamy nevypínám, uvidím jak to dopadne:)
Jaké z toho máte výsledky vy?
Reklama: