Responzivní reklamy ve vyhledávání

Nedávno jsem dělal školení pro jednu agenturu a jedno z témat, které jsem řešili, byly responzivní reklamy ve vyhledávání.

Google pořád říká, že je to Beta:) Pokud nevíte o čem je řeč, tak tady je ofiko nápověda: https://support.google.com/google-ads/answer/7684791?hl=cs

Ve zkratce – můžete vytvořit x desítek kombinací pro Nadpis a popis, kdy Google bude dostavat kombinace, aby našel tu nejvhodnější.

Nevýhodou je, že pokud si nepřipnete nějaký nadpis na pozici (ideální pokud chcete vždy mít na prvním místě nadpisu něco konkrétního – např. Doprava zdarma), tak všechny texty musí dávat smysl v jakékoliv podobě. A nevýhodou je i samotné vyhodnocování nejlepšího sdělení a v některých formátech nemáte pod kontrolou kolik se daného textu zobrazí…

Někde jsem dokonce chytl informaci, že tyto reklamy mají o 15 % lepší CTR!

Jak to vypadá u mě?

Reklamy mají 2x horší CTR, než ostatní reklamy v dané sestavě. Konverzní poměr je dokonce 3x horší. Pozitivum vidím v CPC, kde se dostanu na poloviční hodnotu oproti ostatním reklamám.

Sestava má přes 90 tisíc impressí, takže to nejsou zanedbatelná čísla.

Zatím reklamy nevypínám, uvidím jak to dopadne:)

Jaké z toho máte výsledky vy?

Tomáš Bzirský

Přes 10 let dělám online marketingu, hlavně performance. Aktuálně makám pro Košík.cz. Chceš se na něco zeptat? Napiš:)

You may also like...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge