Přejdi na obsah

Tomáš Bzirský – Nejen o marketingu

Cestou necestou internetem

Menu
  • Marketingová konzultace
  • Kontakt
  • Perplexity Pro zdarma?
  • Peněženka Ledger s akcí 10 USD v BTC
Menu

Měření konverzí v Adwords

Zveřejněno v 26.2.201426.2.2014 od Tomáš Bzirský

Google Adwords změnil názvosloví a počítání konverzí.

Všechny konverze: Pokud použijete toto nastavení, bude AdWords počítat všechny konverze (pro měřenou konverzní akci), ke kterým došlo po kliknutí na reklamu. Tato možnost je vhodná, pokud chcete měřit a zlepšovat prodej. Zákazník nakoupil víckrát v daném obchodě, takže vás bude zajímat každý nákup.

Jedinečné konverze: Pokud použijete toto nastavení, bude AdWords počítat pouze jedinečné konverze, k nimž došlo po kliknutí na reklamu. Tato možnost je vhodná, pokud vás nezajímá počet prodejů, nýbrž skutečnost, zda jste získali potenciálního zákazníka. Konverzní akci máte nastavenou na stáhnutí určitého souboru, v tento moment vás zajímá jedinečnost, protože za stažení uživatel zaplatil pouze jednou, ale mohl daný soubor stáhnout víckrát.

Měření konverzí

Zdroj:

  • https://support.google.com/adwords/answer/3438531
  • http://adwords.blogspot.cz/2014/02/a-new-way-to-count-conversions-in.html

Navigace pro příspěvek

← Novinky v Google Adwords – cílení na bohaté a nové nákupy
TeamViewer →

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Jak na AI shrnutí hodinového videa?
  • Expo 2025 🇨🇿 🇯🇵
  • Japonsko – Kyoto
  • Japonsko – Tokio
  • Máte Bitcoin a nechcete ho prodat?

Reklama

Rubriky

  • Analytika
  • Audit
  • Cestování
    • Afrika
    • Amerika
    • Asie
    • Evropa
    • Karibik
  • E-shopy
  • Kryptoměny
  • Marketing
  • Nástroje
  • Novinky
  • Ostatní
  • PPC
  • Tag Manager

adwords ai analytika aplikace audiokniha bitcoin branding case study cestování darkweb google google summit gtm heureka Japonsko kahou nosatý kambodza kniha kolibřík konference Kryptoměny novinky nástroje oceán památky portugalsko ppc prales příroda redbull remarketing retargeting revolut safari singapure sintra sklik skóre kvality Spánek tag manager tanzanie twitter Udawalawa události zasilkovna

  • Jak na AI shrnutí hodinového videa?
  • Expo 2025 🇨🇿 🇯🇵
  • Japonsko – Kyoto
  • Japonsko – Tokio
  • Máte Bitcoin a nechcete ho prodat?

Reklama

Twitter
Instagram
Linkedin
© 2025 Tomáš Bzirský – Nejen o marketingu | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme