Měření konverzí v Adwords

Google Adwords změnil názvosloví a počítání konverzí.

Všechny konverze: Pokud použijete toto nastavení, bude AdWords počítat všechny konverze (pro měřenou konverzní akci), ke kterým došlo po kliknutí na reklamu. Tato možnost je vhodná, pokud chcete měřit a zlepšovat prodej. Zákazník nakoupil víckrát v daném obchodě, takže vás bude zajímat každý nákup.

Jedinečné konverze: Pokud použijete toto nastavení, bude AdWords počítat pouze jedinečné konverze, k nimž došlo po kliknutí na reklamu. Tato možnost je vhodná, pokud vás nezajímá počet prodejů, nýbrž skutečnost, zda jste získali potenciálního zákazníka. Konverzní akci máte nastavenou na stáhnutí určitého souboru, v tento moment vás zajímá jedinečnost, protože za stažení uživatel zaplatil pouze jednou, ale mohl daný soubor stáhnout víckrát.

Měření konverzí

Zdroj:

Tomáš Bzirský

Přes 10 let dělám online marketingu, hlavně performance. Aktuálně makám pro Košík.cz. Chceš se na něco zeptat? Napiš:)

You may also like...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge