Měření konverzí v Adwords
Google Adwords změnil názvosloví a počítání konverzí.
Všechny konverze: Pokud použijete toto nastavení, bude AdWords počítat všechny konverze (pro měřenou konverzní akci), ke kterým došlo po kliknutí na reklamu. Tato možnost je vhodná, pokud chcete měřit a zlepšovat prodej. Zákazník nakoupil víckrát v daném obchodě, takže vás bude zajímat každý nákup.
Jedinečné konverze: Pokud použijete toto nastavení, bude AdWords počítat pouze jedinečné konverze, k nimž došlo po kliknutí na reklamu. Tato možnost je vhodná, pokud vás nezajímá počet prodejů, nýbrž skutečnost, zda jste získali potenciálního zákazníka. Konverzní akci máte nastavenou na stáhnutí určitého souboru, v tento moment vás zajímá jedinečnost, protože za stažení uživatel zaplatil pouze jednou, ale mohl daný soubor stáhnout víckrát.
Zdroj: