Přejdi na obsah

Tomáš Bzirský – Nejen o marketingu

Cestou necestou internetem

Menu
  • Marketingová konzultace
  • Kontakt
  • Perplexity Pro zdarma?
  • Peněženka Ledger s akcí 10 USD v BTC
Menu

Vytvoření MCC účtu z normálního Adwords účtu

Zveřejněno v 28.9.2013 od Tomáš Bzirský

V Adwords fóru byl položen zajímavý dotaz, jak udělat ze stávajícího Adwords účtu MCC účet. Pamatuji si, že jsem to již jednou řešil a to přímo s podporou Googlu, ale bohužel mi nikdo nedokázal poradit (v ten moment jsem si založil MCC na jiném e-mailu). Dotaz položil Ondrej Kubala a po chvíli si na něho i odpověděl, protože našel odpověď na zahraničním fóru. Tento postup jsem otestoval a funguje:) Snažil jsem se to přepsat do jednotlivých kroků a tento návod publikoval i v Adwords fóru.

Stačí stávající účet, který máte přopojený do sítě Adwords, převést na jiný účet a následně založit MCC. Hlavní účet – stávající účet u Adwords

1) Přihlásit se k hlavnímu účtu – > Můj účet – > Přístup k účtu
2) Zelené tlačítko + Uživatelé – zadáte e-mail, který není ještě na AW navázaný, takže ideálně fungl nový e-mail. Úroveň přístupu dáte na standartní přístup.
3) Na zadaný e-mail přijde odkaz. Ideální otevřít v jiném prohlížeči, ať se pořád nemusíte odhlašovat a přihlašovat (Chrome +  FF).
4) Budete postupovat podle instrukcí na odkazu.
5) V novém účtu potvrdíte pozvánku.
6) Původní e-mail můžete v novém účtu smazat.
7) Zaregistrujte si MCC -> http://www.google.cz/intl/cs/adwords/myclientcenter/
8) Do MCC účtu přidat původní hlavní účet, abyste ho mohli spravovat nebo nového uživatele kompletně smazat, pokud data nepotřebujete – https://www.google.com/settings/account

Nevšiml jsem si, že by to udělalo nějaký problém s GA nebo G+, myslím si, že každá služba je navázaná zvlášť.

Snad vám tento návod pomůže, když budete tento problém řešit.

Navigace pro příspěvek

← Google Adwords a Google Webmaster Tools
Google Tag Manager Auto Event Tracking →

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Jak na AI shrnutí hodinového videa?
  • Expo 2025 🇨🇿 🇯🇵
  • Japonsko – Kyoto
  • Japonsko – Tokio
  • Máte Bitcoin a nechcete ho prodat?

Reklama

Rubriky

  • Analytika
  • Audit
  • Cestování
    • Afrika
    • Amerika
    • Asie
    • Evropa
    • Karibik
  • E-shopy
  • Kryptoměny
  • Marketing
  • Nástroje
  • Novinky
  • Ostatní
  • PPC
  • Tag Manager

adwords ai analytika aplikace audiokniha bitcoin branding case study cestování darkweb google google summit gtm heureka Japonsko kahou nosatý kambodza kniha kolibřík konference Kryptoměny novinky nástroje oceán památky portugalsko ppc prales příroda redbull remarketing retargeting revolut safari singapure sintra sklik skóre kvality Spánek tag manager tanzanie twitter Udawalawa události zasilkovna

  • Jak na AI shrnutí hodinového videa?
  • Expo 2025 🇨🇿 🇯🇵
  • Japonsko – Kyoto
  • Japonsko – Tokio
  • Máte Bitcoin a nechcete ho prodat?

Reklama

Twitter
Instagram
Linkedin
© 2025 Tomáš Bzirský – Nejen o marketingu | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme