Přejdi na obsah

Tomáš Bzirský – Nejen o marketingu

Cestou necestou internetem

Menu
  • Marketingová konzultace
  • Kontakt
  • Perplexity Pro zdarma?
  • Peněženka Ledger s akcí 10 USD v BTC
Menu

Pár čísel z Sklik remarketingu

Zveřejněno v 12.2.201412.2.2014 od Tomáš Bzirský

Retargeting u skliku už chvilku běží, tak by to chtělo čísla. Dřív, než jsem stačil napsat hodnocení z mojí strany, tak to udělal Robert na blogu http://www.reklama-ppc.cz/sklik-retargeting-prvni-dojmy-funguje-kde-se-zobrazuji-reklamy-a-co-bannery/

Čísla mám hodně podobná (jsou to čísla pouze za textovou inzerci), ale je jasné, že se to bude lišit klient od klienta.

Podíl celkových návštěv u top 7 serverů podle zobrazení

novinky.cz 31,3%
super.cz 21,3%
sport.cz 8,9%
sreality.cz 3,6%
nova.cz 3,1%
ihned.cz 2,6%
prozeny.cz 2,4%
Celkem 73,3 %

Tyto servery dělají konverze, což je hlavním cílem. V automatickém cílení je mnoho menších webů, které dodávají relativně dost zobrazení – 26,7 % z celku, ale z hlediska kliků, CTR a konverzí je to opravdu bída (7 top webů vs. 1150 menších webů) . Samozřejmě záleží na cílovce. Pokud budete prodávat dětské zboží, tak budou tyto statistiky vypadat trochu jinak a v popředí budou i servery pro maminky. Taky jde vidět, že uživatelé si rádi hrají, protože webové servery mají z ostatních webů větší zastoupení. Z výsledků lze vidět, že dost „finančních“ webů (půjčky apod.) používá sklikovou reklamu.

Pořád to jsou ale české weby, což je hodně velké mínus, protože mnoho uživatelů navštěvuje i zahraniční portály, kam se sklik nedostane.

Porovovnání skliku s GDN nemá moc smysl, protože funkčnost a možnosti jsou úplně rozdílné. Nemluvě o dynamickém remarketingu, který v skliku taky bude, otázka kdy…

Abych si jenom nestěžoval, tak remarketing (retargeting) v skliku funguje, někde lépe, někde o něco hůř, ale účel to splňuje. Uvidíme jak se to bude rozvíjet do budoucna.

Navigace pro příspěvek

← Sklik chystá dynamický retargeting
Hledáte řešení pro poznámky na jednom místě? →

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Jak na AI shrnutí hodinového videa?
  • Expo 2025 🇨🇿 🇯🇵
  • Japonsko – Kyoto
  • Japonsko – Tokio
  • Máte Bitcoin a nechcete ho prodat?

Reklama

Rubriky

  • Analytika
  • Audit
  • Cestování
    • Afrika
    • Amerika
    • Asie
    • Evropa
    • Karibik
  • E-shopy
  • Kryptoměny
  • Marketing
  • Nástroje
  • Novinky
  • Ostatní
  • PPC
  • Tag Manager

adwords ai analytika aplikace audiokniha bitcoin branding case study cestování darkweb google google summit gtm heureka Japonsko kahou nosatý kambodza kniha kolibřík konference Kryptoměny novinky nástroje oceán památky portugalsko ppc prales příroda redbull remarketing retargeting revolut safari singapure sintra sklik skóre kvality Spánek tag manager tanzanie twitter Udawalawa události zasilkovna

  • Jak na AI shrnutí hodinového videa?
  • Expo 2025 🇨🇿 🇯🇵
  • Japonsko – Kyoto
  • Japonsko – Tokio
  • Máte Bitcoin a nechcete ho prodat?

Reklama

Twitter
Instagram
Linkedin
© 2025 Tomáš Bzirský – Nejen o marketingu | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme