Přejdi na obsah

Tomáš Bzirský – Nejen o marketingu

Cestou necestou internetem

Menu
  • Marketingová konzultace
  • Kontakt
  • Perplexity Pro zdarma?
  • Máte Bitcoin a nechcete ho prodat?
Menu

Jak na cílové stránky pro PPC reklamu nejen pro e-shop

Zveřejněno v 7.5.2014 od Tomáš Bzirský

Existuje mnoho manuálů a rad, jak by měla cílová stránka vypadat. PPChero (měli byste sledovat) sepsal několik rad, které si musíte přečíst a k tomu ve spolupráci s Unbounce vydal ebook – PPC Landing Pages.

Obsahem článku je 8 kroků jak udělat ideální Landing page.

Krok 1 – Musíte vědět cíl kampaně
Krok 2 – Co zákazník získá? V čem mu pomůžete?
Krok 3 – Vytvořte zajímavý příběh – obsah
Krok 4 – Vytvořte jednoduchý formulář nebo jiný call to action prvek – formulář by měl být ideálně napojený na vašeho e-mail klienta
Krok 5 – Vytvořte relativní obsah k lading page
Krok 6 – Testujte
Krok 7 – Udělejte si trochu odstup a znovu vyhodnoťe celou stránku
Krok 8 – Zamyslete se nad dynamickým obsahem landing page

Celý článek včetně obrázků najdete na PPChero.
http://www.ppchero.com/eight-steps-to-craft-the-ultimate-ppc-landing-page/

K tomu ještě patří e-book, který obsahuje další informace a zajímavé nápady.
http://www.ppchero.com/the-ultimate-guide-to-ppc-landing-pages-new-ebook/

Navigace pro příspěvek

← Sklik Retargeting přes Tag Manager
Jaký byl Adobe Summit 2014 →

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Datový roaming
  • Na čem teď aktuálně pracuju #2
  • Na čem teď aktuálně pracuju #1
  • Airalo boostlo tarify a přidalo neomezená data
  • Automatizované hlídání PPC rozpočtů: YTD přehled

Reklama

Rubriky

  • Analytika
  • Audit
  • Cestování
    • Afrika
    • Amerika
    • Asie
    • Evropa
    • Karibik
  • E-shopy
  • Kryptoměny
  • Marketing
  • Nástroje
  • Novinky
  • Ostatní
    • Nezařazené
  • PPC
  • Tag Manager

adwords ai analytika aplikace audiokniha bitcoin branding cestování google google summit gtm heureka hogan Japonsko kahou nosatý kambodza kniha konference Kryptoměny marketing notebooklm novinky nástroje oceán památky portugalsko ppc příroda redbull remarketing retargeting revolut singapure sintra sklik skóre kvality Spánek tag manager testy thor twitter Udawalawa události zanzibar zasilkovna

  • Datový roaming
  • Na čem teď aktuálně pracuju #2
  • Na čem teď aktuálně pracuju #1
  • Airalo boostlo tarify a přidalo neomezená data
  • Automatizované hlídání PPC rozpočtů: YTD přehled

Reklama

Twitter
Instagram
Linkedin
© 2025 Tomáš Bzirský – Nejen o marketingu | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme