Jak na cílové stránky pro PPC reklamu nejen pro e-shop

Existuje mnoho manuálů a rad, jak by měla cílová stránka vypadat. PPChero (měli byste sledovat) sepsal několik rad, které si musíte přečíst a k tomu ve spolupráci s Unbounce vydal ebook – PPC Landing Pages.

Obsahem článku je 8 kroků jak udělat ideální Landing page.

Krok 1 – Musíte vědět cíl kampaně
Krok 2 – Co zákazník získá? V čem mu pomůžete?
Krok 3 – Vytvořte zajímavý příběh – obsah
Krok 4 – Vytvořte jednoduchý formulář nebo jiný call to action prvek – formulář by měl být ideálně napojený na vašeho e-mail klienta
Krok 5 – Vytvořte relativní obsah k lading page
Krok 6 – Testujte
Krok 7 – Udělejte si trochu odstup a znovu vyhodnoťe celou stránku
Krok 8 – Zamyslete se nad dynamickým obsahem landing page

Celý článek včetně obrázků najdete na PPChero.
http://www.ppchero.com/eight-steps-to-craft-the-ultimate-ppc-landing-page/

K tomu ještě patří e-book, který obsahuje další informace a zajímavé nápady.
http://www.ppchero.com/the-ultimate-guide-to-ppc-landing-pages-new-ebook/

Tomáš Bzirský

Jsem fanoušek Googlu, ikdyž ho podvádím s iPhonem. Dělám do online marketingu. Klikání, nějaká čísla, sem tam něco postnu nebo pošlu pohlednici. Aktuálně makám pro Rohlik.cz, kde pečeme něco velkého a neskutečného!

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge