Sklik Retargeting přes Tag Manager

Nastavení Sklik Retargetingu je velice jednoduché. Z Skliku si vytáhnete Retargetingový (remarketingový) kód, který najdete v záložce Nástroje – Retargeting.

Je to jednoduchý javascript viz. níže

<script type=”text/javascript”>
/* <![CDATA[ */
var seznam_retargeting_id = idvasehoretargetingu;
/* ]]> */
</script>
<script type=”text/javascript”  src=”//c.imedia.cz/js/retargeting.js”></script>

Který vložíte jako novou značku v Tag Manageru. Typ značky je Vlastní značka HTML a nastavíte pravidla pro spouštění. Uložíte a vypublikujete. Jednoduché, že?

sklik-retargeting-tag-manager

 

Tomáš Bzirský

Jsem fanoušek Googlu, ikdyž ho podvádím s iPhonem. Dělám do online marketingu. Klikání, nějaká čísla, sem tam něco postnu nebo pošlu pohlednici. Aktuálně makám pro Rohlik.cz, kde pečeme něco velkého a neskutečného!

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge