Novinky v Skliku a Google Summit

Sklik má novinky v podobě podílu zobrazení, kvality a návrhu rozpočtů. Sklik se stále drží v trendu publikací novinek, které pomáhají uživatelům a já osobně jsem za to hodně rád!

Myslím, že se nemá cenu o tom moc rozepisovat, protože to už někteří udělali. Zajímalo by mě, kde Markéta na to bere ten čas???? Takže více v jejím článku – http://markeeting.cz/sklik-uvadi-skore-kvality-a-podil-zobrazeni/

Jinak, pokud jste nebyli na Google Summitu, tak Matkéta měla hodně zajímavou přednášku jak to ve Webnode dělají a jak se posunuli z punku na docela velký tým! Aneb její cesta kolem světa.

Celkově byl Google Summit povedenou akcí a i místo, které Google vybral bylo zajímavé. Stará čistička v Bubenči má prostě své kouzlo.

Mluvilo se o optimalizaci, segmentaci, cílových stránkách, mohli jste vidět i nějakou tu case study.

Nejvíc se do nás pustil Honza Zdarsa se svou optimalizací 3.0. Všichni by se měli zamyslet nad svými klíčovými slovy, jejich optimalizací a hlavně negativními klíčovými slovy. Ano, začnu u sebe.

Snad budou přednášky brzo k dispozici, zatím se můžete podívat, co lidi o summitu napsali na twitter – http://bit.ly/googlesummit.

Update: Přednášky jsou k dispozici na youtube kanálu Pro Váš byznys. Enjoy!

Tomáš Bzirský

Přes 14+ let dělám online marketingu, Business development v e-commerce. Baví mě crypto a nové technologie.

You may also like...

2 Responses

  1. Markéta napsal:

    Tome, to mě pobavilo 🙂 Zrovna tenhle článek se psal sám, přišlo mi to zajímavý srovnání!
    Jsem ráda, že se líbila i přednáška. Byla to opravdu vydařená akce!