Performance & Branding Summit 2015

Za mě dobrý!:) Google tento rok pojal svůj Summit trochu jinak a udělal z toho celodenní konferenci. Mnoho zajímavých momentů, mnoho informací. Kompletní seznam přednášek v elektronické formě najdete: http://www.provasbyznys.cz/konference

Co si odnáším za sebe.

1) Obrovský seznam Adwords scriptů –  , takže další zdroj scriptů, osobně jsem zatím čerpal od – Russell Savage – http://www.freeadwordsscripts.com/

2) Adwords bude mít vlastní atribuční modely! Data-Driven – kratší konverzní cesta (< 7 dní) – min 10 000 kliknutí a 400 konverzí za 30 dní

3) Dimenze -> Podrobnosti kampaně / rekl. sestavy – kompletní přehled nastavení reklamní sestavy nebo kampaně

4) Nastavení eCPC se změnilo, nabídky se upravují na max +30 % až -100 %

5) Nevylučovat anonymous.google – pod nimi se nachází agregovaná umístění těch, kteří chtějí zůstat anonymní

6) 728×90, 300×250, 160×600 – 3 základní formáty bannerů, zbytek si Google přizpůsobí, ideální pro lenochy

7) Google Analytics remarketing půjde použít pro RLSA

8) Hustoindex a hustometr!!:)

9) Začít pracovat s OpenRefine

Pár twítů

Své postřehy napsali:
http://www.lukask.cz/co-me-zaujalo-na-pbs-2015/
http://markeeting.cz/10-tipu-ktere-si-chci-zapamatovat-z-pbs-2015/
http://blog.b2bgroup.cz/pbs15-spousta-informaci-novinek-opacko
http://vetrovka.cz/spehovani-konkurence-s-auction-insights

Tomáš Bzirský

Jsem fanoušek Googlu, ikdyž ho podvádím s iPhonem. Dělám do online marketingu. Klikání, nějaká čísla, sem tam něco postnu nebo pošlu pohlednici. Aktuálně makám pro Rohlik.cz, kde pečeme něco velkého a neskutečného!

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge