Performance & Branding Summit 2015
Za mě dobrý!:) Google tento rok pojal svůj Summit trochu jinak a udělal z toho celodenní konferenci. Mnoho zajímavých momentů, mnoho informací. Kompletní seznam přednášek v elektronické formě najdete: http://www.provasbyznys.cz/konference
Co si odnáším za sebe.
1) Obrovský seznam Adwords scriptů – http://bit.ly/PBS-skripty , takže další zdroj scriptů, osobně jsem zatím čerpal od – Russell Savage – http://www.freeadwordsscripts.com/
2) Adwords bude mít vlastní atribuční modely! Data-Driven – kratší konverzní cesta (< 7 dní) – min 10 000 kliknutí a 400 konverzí za 30 dní
3) Dimenze -> Podrobnosti kampaně / rekl. sestavy – kompletní přehled nastavení reklamní sestavy nebo kampaně
4) Nastavení eCPC se změnilo, nabídky se upravují na max +30 % až -100 %
5) Nevylučovat anonymous.google – pod nimi se nachází agregovaná umístění těch, kteří chtějí zůstat anonymní
6) 728×90, 300×250, 160×600 – 3 základní formáty bannerů, zbytek si Google přizpůsobí, ideální pro lenochy
7) Google Analytics remarketing půjde použít pro RLSA
8) Hustoindex a hustometr!!:)
9) Začít pracovat s OpenRefine
Pár twítů
Atribucni modely v adwords #pbs15 s Marketou a Davidem. pic.twitter.com/fPVSe0XkmM
— Tomáš Bzirský (@TomasBzirsky) 26. květen 2015
Analyza 200k KW. Od @lukaskrejca #pbs15 pic.twitter.com/rjShYfEZhY
— Tomáš Bzirský (@TomasBzirsky) 26. květen 2015
GDN s @bujalkova na #pbs15 pic.twitter.com/ffDJU7qPuS
— Tomáš Bzirský (@TomasBzirsky) 26. květen 2015
@vetrovka vs. Heroes ;))) #pbs15 pic.twitter.com/0z6CdjRpQN
— Tomáš Bzirský (@TomasBzirsky) 26. květen 2015
Hlavni zprava – zkousejte, testujte #rlsa ma velky smysl a hlavne levne konverze!!!! #pbs15 pic.twitter.com/uYKWEkHdtK
— Tomáš Bzirský (@TomasBzirsky) 26. květen 2015
Své postřehy napsali:
http://www.lukask.cz/co-me-zaujalo-na-pbs-2015/
http://markeeting.cz/10-tipu-ktere-si-chci-zapamatovat-z-pbs-2015/
http://blog.b2bgroup.cz/pbs15-spousta-informaci-novinek-opacko
http://vetrovka.cz/spehovani-konkurence-s-auction-insights