Google Tag Manager

Určitě znáte situaci, kdy potřebujete vložit do webových stránek kousek kódu, ale váš programátor na to zrovna nemá čas nebo e-shopé řešení to neumí apod.

Ideálním nástrojem je Google Tag Manager. Nástroj se hodí pro správu značek a zdrojových kódů – google analytics, adwords konverze, kódy z heureka.cz a další.

Na začátku do stránek vložíte pouze jeden kód a následně vše spravujte přes webové rozhraní.

Online marketéři, ale nejen oni, často potřebují nasazovat nebo upravovat různé měřicí kódy pro zlepšení své práce a optimalizaci webu či online kampaní. Typicky se na webu řeší kombinace následujících kódů:

  • nástroje webové analytiky (Google Analytics, Foretaster),
  • konverzní kódy PPC systémů (AdWords Conversion, Sklik konverze),
  • konverzní kódy zbožových srovnávačů (Heuréka),
  • retargetingové kódy (AdWords Remarketing, Sklik Remarketing, kódy pro RTB),
  • kódy pro affiliate systémy
  • nástroje pro zlepšení použitelnosti (Crazy Egg, Clicktale, mYx)

Hodnotný článek o Tag Manageru napsal Dobrý web na svém blogu http://blog.dobryweb.cz/google-tag-manager a Jan Zdarsa na http://www.perf.cz/blog/google-tag-manager-jeden-tag-vladne-vsem/

Implementace jednotlivých značek je jak na základě intuice a testování, není to nic složitého a díky provázanosti na další služby od googlu je to opravdu jednoduché.

Pokud budete potřebovat poradit, stačí napsat na tomas@bzirsky.cz. Už jsem si tam toho otestoval opravdu hodně včetně maker a scriptů.

Další články na blogu

Tomáš Bzirský

Přes 14+ let dělám online marketingu, Business development v e-commerce. Baví mě crypto a nové technologie.

You may also like...