Přejdi na obsah

Tomáš Bzirský – Nejen o marketingu

Cestou necestou internetem

Menu
  • Marketingová konzultace
  • Kontakt
  • Perplexity Pro zdarma?
  • Máte Bitcoin a nechcete ho prodat?
Menu

Google Tag Manager

Zveřejněno v 18.2.201321.3.2018 od Tomáš Bzirský

Určitě znáte situaci, kdy potřebujete vložit do webových stránek kousek kódu, ale váš programátor na to zrovna nemá čas nebo e-shopé řešení to neumí apod.

Ideálním nástrojem je Google Tag Manager. Nástroj se hodí pro správu značek a zdrojových kódů – google analytics, adwords konverze, kódy z heureka.cz a další.

Na začátku do stránek vložíte pouze jeden kód a následně vše spravujte přes webové rozhraní.

Online marketéři, ale nejen oni, často potřebují nasazovat nebo upravovat různé měřicí kódy pro zlepšení své práce a optimalizaci webu či online kampaní. Typicky se na webu řeší kombinace následujících kódů:

  • nástroje webové analytiky (Google Analytics, Foretaster),
  • konverzní kódy PPC systémů (AdWords Conversion, Sklik konverze),
  • konverzní kódy zbožových srovnávačů (Heuréka),
  • retargetingové kódy (AdWords Remarketing, Sklik Remarketing, kódy pro RTB),
  • kódy pro affiliate systémy
  • nástroje pro zlepšení použitelnosti (Crazy Egg, Clicktale, mYx)

Hodnotný článek o Tag Manageru napsal Dobrý web na svém blogu http://blog.dobryweb.cz/google-tag-manager a Jan Zdarsa na http://www.perf.cz/blog/google-tag-manager-jeden-tag-vladne-vsem/

Implementace jednotlivých značek je jak na základě intuice a testování, není to nic složitého a díky provázanosti na další služby od googlu je to opravdu jednoduché.

Pokud budete potřebovat poradit, stačí napsat na tomas@bzirsky.cz. Už jsem si tam toho otestoval opravdu hodně včetně maker a scriptů.

Další články na blogu

  • Google auto event tracking
  • Code editor pro Tag Manager

Navigace pro příspěvek

← Proč je váš Bounce rate vysoký a jak to změnit
Google Adwords Scripty – Skóre kvality →

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Datový roaming
  • Na čem teď aktuálně pracuju #2
  • Na čem teď aktuálně pracuju #1
  • Airalo boostlo tarify a přidalo neomezená data
  • Automatizované hlídání PPC rozpočtů: YTD přehled

Reklama

Rubriky

  • Analytika
  • Audit
  • Cestování
    • Afrika
    • Amerika
    • Asie
    • Evropa
    • Karibik
  • E-shopy
  • Kryptoměny
  • Marketing
  • Nástroje
  • Novinky
  • Ostatní
    • Nezařazené
  • PPC
  • Tag Manager

adwords ai analytika aplikace audiokniha bitcoin branding cestování google google summit gtm heureka hogan Japonsko kahou nosatý kambodza kniha konference Kryptoměny marketing notebooklm novinky nástroje oceán památky portugalsko ppc příroda redbull remarketing retargeting revolut singapure sintra sklik skóre kvality Spánek tag manager testy thor twitter Udawalawa události zanzibar zasilkovna

  • Datový roaming
  • Na čem teď aktuálně pracuju #2
  • Na čem teď aktuálně pracuju #1
  • Airalo boostlo tarify a přidalo neomezená data
  • Automatizované hlídání PPC rozpočtů: YTD přehled

Reklama

Twitter
Instagram
Linkedin
© 2025 Tomáš Bzirský – Nejen o marketingu | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme