Gmail Sponsored Promotions

Google přišel s další novinkou v podobě Gmail Sponsored Promotions. Reklama se chová podobně jako reklamní e-mail. Je to prostě další level, který PPC agentury budou muset zvládnout. Zatím je to v beta verzi a přístup do GSP vám musí zařídit zaměstnanci v Googlu. Následné nastavení je docela jednoduché. Nastavíte si rozpočet, který bude přiřazen k účtu Adwords. Připravíte si kreativy a texty, které zabalíte do zipu a následně nahrajete přes rozhraní, kde s tím následně můžete pracovat, případně vše můžete tvořit online.

Reklama se zobrazuje na pravé straně při čtení e-mailových zpráv a to nad ostatníma reklama z Adwords.

teaser_gmail_promo

Další možností je zobrazaní v horním panelu, když máte zapnuté Promo Akce.

promotions_gmail_promo

Po kliknutí se dostanete na reach formát, který vypadá jako e-mail.

rich_view_gmail_promo

Tento formát (e-mail) můžete přeposlat komukoliv dalšímu, případně rovnou kliknout na banner (odkaz). Při přeposlání na jiný e-mail si odkazy pamatují url, kterou jste nastavili.

Formát newsletteru je standardní htmlko, které tvoříte pro vaše newslettery. Jsou tam určitá omezení a doporučení, ale neměl by to být problém pro zkušené newslettrysty:)

Do jedné reklamní kampaně můžete přidat víc kreativ, které můžou rotovat a otestovat si, která je lepší. Případně mít víc reklamních kampaní a rozdělit si je na různé segmenty.

Nastavíte si cílení např. na věk, pohlaví, jazyk, zemi a nebo podle zájmů uživatelů gmailu nebo vlastní e-mailové databáze, případně na různé kombinace zmíněného.

Další informace najdete na: http://www.ppcnovinky.cz/gmail-sponsored-promotions-prvni-beta-inzerenti-v-cr/

Jelikož se jedná o beta verzi, která není dlouho spuštěna, tak výsledky zatím u nás moc nebudou, zatím jedinný větší inzerent, který gmail okupuje je webnode a mall, kteří by tyto výsledky mít mohly, ale je otázka jestli se podělí. Třeba o tom napíše Markéta na blogu markeeting.cz.

Další zdroje:

Tomáš Bzirský

Jsem fanoušek Googlu, ikdyž ho podvádím s iPhonem. Dělám do online marketingu. Klikání, nějaká čísla, sem tam něco postnu nebo pošlu pohlednici. Aktuálně makám pro Rohlik.cz, kde pečeme něco velkého a neskutečného!

Mohlo by vás zajímat...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge