Přejdi na obsah

Tomáš Bzirský – Nejen o marketingu

Cestou necestou internetem

Menu
  • Marketingová konzultace
  • Kontakt
  • Perplexity Pro zdarma?
  • Peněženka Ledger s akcí 10 USD v BTC
Menu

Gmail Sponsored Promotions

Zveřejněno v 19.3.201419.3.2014 od Tomáš Bzirský

Google přišel s další novinkou v podobě Gmail Sponsored Promotions. Reklama se chová podobně jako reklamní e-mail. Je to prostě další level, který PPC agentury budou muset zvládnout. Zatím je to v beta verzi a přístup do GSP vám musí zařídit zaměstnanci v Googlu. Následné nastavení je docela jednoduché. Nastavíte si rozpočet, který bude přiřazen k účtu Adwords. Připravíte si kreativy a texty, které zabalíte do zipu a následně nahrajete přes rozhraní, kde s tím následně můžete pracovat, případně vše můžete tvořit online.

Reklama se zobrazuje na pravé straně při čtení e-mailových zpráv a to nad ostatníma reklama z Adwords.

teaser_gmail_promo

Další možností je zobrazaní v horním panelu, když máte zapnuté Promo Akce.

promotions_gmail_promo

Po kliknutí se dostanete na reach formát, který vypadá jako e-mail.

rich_view_gmail_promo

Tento formát (e-mail) můžete přeposlat komukoliv dalšímu, případně rovnou kliknout na banner (odkaz). Při přeposlání na jiný e-mail si odkazy pamatují url, kterou jste nastavili.

Formát newsletteru je standardní htmlko, které tvoříte pro vaše newslettery. Jsou tam určitá omezení a doporučení, ale neměl by to být problém pro zkušené newslettrysty:)

Do jedné reklamní kampaně můžete přidat víc kreativ, které můžou rotovat a otestovat si, která je lepší. Případně mít víc reklamních kampaní a rozdělit si je na různé segmenty.

Nastavíte si cílení např. na věk, pohlaví, jazyk, zemi a nebo podle zájmů uživatelů gmailu nebo vlastní e-mailové databáze, případně na různé kombinace zmíněného.

Další informace najdete na: http://www.ppcnovinky.cz/gmail-sponsored-promotions-prvni-beta-inzerenti-v-cr/

Jelikož se jedná o beta verzi, která není dlouho spuštěna, tak výsledky zatím u nás moc nebudou, zatím jedinný větší inzerent, který gmail okupuje je webnode a mall, kteří by tyto výsledky mít mohly, ale je otázka jestli se podělí. Třeba o tom napíše Markéta na blogu markeeting.cz.

Další zdroje:

  • http://www.wordstream.com/blog/ws/2014/01/03/gmail-advertising-sponsored-placements
  • https://support.google.com/adwords/answer/2404243?hl=en
  • http://marketingland.com/gmail-ads-beta-gmail-sponsored-promotions-61475

Navigace pro příspěvek

← TeamViewer
AdWords Editor 10.4 →

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

  • Expo 2025 🇨🇿 🇯🇵
  • Japonsko – Kyoto
  • Japonsko – Tokio
  • Máte Bitcoin a nechcete ho prodat?
  • Itinerář: Cinque Terre za 1 den vlakem

Reklama

Rubriky

  • Analytika
  • Audit
  • Cestování
    • Afrika
    • Amerika
    • Asie
    • Evropa
    • Karibik
  • E-shopy
  • Kryptoměny
  • Nástroje
  • Novinky
  • Ostatní
  • PPC
  • Tag Manager

adwords ai analytika aplikace audiokniha bitcoin branding case study cestování google google summit gtm heureka hogan Japonsko kahou nosatý kambodza kniha konference Kryptoměny novinky nástroje orangután oura ring památky portugalsko ppc redbull remarketing retargeting revolut safari singapure sintra sklik skóre kvality Spánek tag manager tanzanie testy twitter Udawalawa události zanzibar zasilkovna

  • Expo 2025 🇨🇿 🇯🇵
  • Japonsko – Kyoto
  • Japonsko – Tokio
  • Máte Bitcoin a nechcete ho prodat?
  • Itinerář: Cinque Terre za 1 den vlakem

Reklama

Twitter
Instagram
Linkedin
© 2025 Tomáš Bzirský – Nejen o marketingu | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme