Callout Extensions
Callout Extensions je novinka, která umožňuje přidat do reklamních inzerátů ve vyhledávání dodatečné informace o vašem podnikání, něco speciálního. Tuto novinku představil Jindřich Benko s Janem Bednářem na Google Summitu.
Toto rozšíření se zobrazuje mezi hlavním inzerátem a informacemi o G+ stránce. Nevýhodou je, že se na ně nedá klikat, ale opět je to rozšíření, které zabere nějaké místo, takže potencionálního zákazníka určitě zaujme. Do calloutu můžete dát maximálně 25 znaků a může být jich maximálně 6.
Nastavení najdete pod záložkou Labs, kterou si musíte aktivovat a pak jenom dané rozšíření přidáte. Toto rozšíření můžete mít jak na úrovni účtu, tak i na úrovni reklamní sestavy.
Update:
Robert je k nové fíčuře trochu skeptický – http://www.ppcnovinky.cz/beta-adwords-rozsireni-o-vyzvu-testovano-v-cr/ a nejenom Robert…
Inzerát, URL, telefon, info z G+, adresa, čtyři sitelinky, naboostovaný, a k tomu ještě "rozšíření o výzvu". Uff 🙂
http://t.co/e9CbEsVclZ
— Jirka Chomát (@JirkaCh) June 26, 2014
Markéta ji zase vidí víc než pozitivně – http://markeeting.cz/nove-rozsireni-o-vyzvu-dava-100-smysl/
Já se přikláním na stranu Markéty, vidím v tom víc výhod, než nevýhod.
Ahoj, nemůžu nikde najít návod na aktivaci záložky labs a tak nemůžu vyzkoušet callout extensions, můžeš mě prosím na něco odkázat nebo poradit.
Děkuju moc
Liborr
Ahoj,
on to bude Google pouštět postupně, takže budeš muset ještě chvilku vydržet.
Tomáš Bzirský právě napsal…Jaký byl Adobe Summit 2014
Tak a je to už oficiálně venku, takže si to může vyzkoušet každý. Makejte!:)
Tomáš Bzirský právě napsal…Automatický pÅevod mÄn v Google Adwords