Callout Extensions

Callout Extensions je novinka, která umožňuje přidat do reklamních inzerátů ve vyhledávání dodatečné informace o vašem podnikání, něco speciálního. Tuto novinku představil Jindřich Benko s Janem Bednářem na Google Summitu.

rozšíření-o-výzvu-callout-extension

Toto rozšíření se zobrazuje mezi hlavním inzerátem a informacemi o G+ stránce. Nevýhodou je, že se na ně nedá klikat, ale opět je to rozšíření, které zabere nějaké místo, takže potencionálního zákazníka určitě zaujme. Do calloutu můžete dát maximálně 25 znaků a může být jich maximálně 6.

Např.
adwords_rozsireni

Nastavení najdete pod záložkou Labs, kterou si musíte aktivovat a pak jenom dané rozšíření přidáte. Toto rozšíření můžete mít jak na úrovni účtu, tak i na úrovni reklamní sestavy.

Update:
Robert je k nové fíčuře trochu skeptický – http://www.ppcnovinky.cz/beta-adwords-rozsireni-o-vyzvu-testovano-v-cr/ a nejenom Robert…

Markéta ji zase vidí víc než pozitivně – http://markeeting.cz/nove-rozsireni-o-vyzvu-dava-100-smysl/

Já se přikláním na stranu Markéty, vidím v tom víc výhod, než nevýhod.

Jsem fanouškem Google Tag Manageru a všech novinek v Google Adwords. Hraju si s klíčovými slovy a remarketingem. Kecám do všeho, co jde dělat online.

Facebook Twitter LinkedIn Google+ 

Příspěvek byl publikován v rubrice Novinky, PPC se štítky , a jeho autorem je Tomáš Bzirský. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

3 komentáře u „Callout Extensions

  1. Ahoj, nemůžu nikde najít návod na aktivaci záložky labs a tak nemůžu vyzkoušet callout extensions, můžeš mě prosím na něco odkázat nebo poradit.

    Děkuju moc

    Liborr

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge